Pink love - Ružová láska


Ružová - od mala nám ju tlačili všetky obchody. Od mala museli byť všetky dievčatká ružové. Všetky bárbinky mali ružové šatičky (prepáčte dievčatá - nikdy som ich nemala rada). A to je jeden z dôvodou prečo mi ružová liezla krkom.

Ale prišlo aj na moje ružové obdobie. Dokonca som na škole dostala prezývku "ružové dievčatko". Nosila som ružovú stále, až kým som sa jej znovu neprejedla. Myslela som, že sa k nej nikdy nevrátim, ale nikdy nehovor nikdy, však? Obchody začala zaplavovať presne tá ružová (lebo ružová nieje len jedna samozrejme), ktorej sa nedá mať dosť. Presne tá, ktorá vo mne evokuje nežnosť, jemnosť, roztomilosť a maznavú prítulnosť (toto posledné sa ťažko vysvetľuje ale lepšie to slovami vyjadriť neviem). Zamilovala som sa a nejde to inak ako zaradiť túto farbu medzi 3 vyvolené farby môjho šatníka (o radikálnych zmenách u mňa doma bude článok trošíčku neskôr).

Keďže som dosť nad touto farbou premýšľala, rozhodla som sa podeliť s vami o pár tipov ako ružovú nosiť a kombinovať. Zablúdila som na e-shop spartoo.sk, kde som našla strááášnú kopu krásnych tenisiek a topánok (aj ružových). A keďže na spartoo nieje len krásna dámska obuv ale aj parádne dámske oblečenie (okrem iného :D), tak som vytvorila pár outfitov pre inšpiráciu. Dajte vedieť ako sa vám páčia! Mne sa páčia, len sa teraz rozhodnúť ktorý si vybrať. 




2 komentáre: