Photoshoot for Textil House secondhand or 5 outfits under 10€


SK: Ani neviem ako sa to stalo, ale posledné týždne mám nezvyčajne nabitý program. V práci sme organizovali prvú prehliadku mojej (akože) značky ihlow, ktorú sa mi, dúfam, časom podarí nejak rozbehnúť. Aj o tej vám niečo napíšem, ale neskôr. Najskôr by som vám chcela napísať o spolupráci so secondhandom Textil House.
Táto spolupráca sa udiala tiež v rámci tejto prehliadky. Mojou úlohou v tomto celom bolo hlavne vybrať jednotlivé kúsky oblečenia, nakombinovať ich a zostaviť z nich outfity na prehliadku. Toto je 5 z nich, ktoré sme aj nafotili (kvôli súťaži, o ktorej vám tiež napíšem až neskôr).
Každý kus oblečenia stál v secondhande Textil House iba 1,5€, kedže práve vtedy prebiehali zľavy. A tak sú všetky tieto outfity pod 10€. Ako sa vám páčia? A vedeli by ste si vy seba v niektorom z nich predstaviť?

EN: This days I was so busy. I organized first fashion show of my new ,,brand,, ihlow. And I cooperated with Textil House secondhand. It was part of fashion show. my job was created some outfits and this is 5 of them. We did a photoshoot for contest on this fashion show. All outfits are under 10€.
 What you say, you like it? Which one you prefer?










boots: CCC, other stuff: Textil House Pezinok
Photo by Viktor
styling by me:

2 komentáre:

  1. tie cerveneee nohaviceeee chceeeem, ode ich najdem odlozte mi ich niekto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V pezinskom secondhande by ich mali mať, ale či si ich už niekto neuchmatol to neviem zaručiť :)

      Odstrániť