Black and Blue Boy

 

Photo, styling: Petra Butková (me)Models: Mimi and Matúš Butko (my sons)Black pants and Star Wars socks: H&MBlue Pants and tee: PepcoOthers: Textil House Secondhand

Už ste ma veľakrát videli stáť pred foťákom, alebo teda výsledok, toho, keď som stále pred ním. Teraz Vám chcem ukázať, ako to vyzerá, keď stojím za ním. Nieje to veľmi často, ale niekedy sa mi aj to podarí. Baví ma to, hlavne keď mám tú možnosť fotiť deti (samozrejme najradšej svoje). Najskôr sa hanbia, ale potom sa postupne uvoľňujú a milujem, keď si ma prestanú všímať a začnú sa blázniť.
Z fotiek, ktoré vznikli pri tomto (celkom spontánnom a neplánovanom) fotení mám obrovskú radosť, pretože presne toto sú moji dvaja chrobáci :)
Mimochodom čo si myslíte o obliekaní detí do čiernej? Ste pre alebo proti? Už som sa totiž stretla s tým, že "booože to prečo tomu malému dávaš všetko čierne" chápem, že môj Mimi je slížik a čierna mu na zdravom vzhľade asi nepridáva, ale mne sa aj tak na ňom tá čierna páči). Tak čo vy na to?







0 komentárov: