Prague - Slou Fashion Week 2017

piatok, septembra 15, 2017


Kým väčšina fashion nadšencov pobehovali po Pražskom Fashion Weeku alebo MBPFW, ja som sa rozhodla ísť radšej na trošku komornejšiu akciu, ktorá vlastne tak trochu k Fashion Weeku patrí, ale je skôr zástupcom pomalej alebo slow fashion.
Udržaťeľná móda, recyklované či upcyklované krásne veci. Veci, ktoré majú zmysel o čosi väčší ako len vyzerať dobre.
Bolo tu naozaj na čo pozerať. Okrem predajnej zóny, tu bola k videniu výstava recyklovaných vecičiek a tiež sa počas celých dvoch dňoch konali rôzne workshopy a prednášky. 
Musím sa priznať, že som toho veľa nestihla, ale snáď to budúci rok vylepším :)
Každopádne je Slou Fashion Week pre mňa nielen možnosť dozvedieť sa niečo nové o veciach, ktoré ma zaujímajú ale je pre mňa aj veľkou inšpiráciou. A ktovie možno raz budem jeho súčasťou, nielen ako divák, aj ja.
výstava reci věci






Obedík (česnečka a pivečko)
Takéto chcem do obývačky (keď raz budem mať takú, do ktorej sa mi to zmestí :D)




#ootd (#choker #byme, others by #secondhand)

výťahovo - hotelové selfíčko :D

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Vau tak ti držím palce nech sa ti podarí o čom snívaš, vidno že ťa to baví a takých ľudí je málo:) outfit sa ti veľmi hodí na sebe by som si to nevedela ani predstaviť..si uplne ako z časopisu:)

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Flickr Images