Rustical kitchen wishlist


Ak niekto neviete, bývam v malinkom bytíku s ešte menšou kuchyňou. Vždy som však chcela bývať v dome a mať kuchyňu kde by bolo miesto na všetko. Taký ten stred domova. (Nie mojim stredom domácnosti nieje obývačka, kde by sme všetci boli vyvalený pred telkou. Aj keď filmy mám rada.)

A úplne najviac si moju vysnenú kuchyňu predstavujem v totálne uletenom rustikálnom štýle.
Každý kus iný, s vlastným príbehom. Tak aby bola stvorená kúsok po kúsku najlepšie vlastnými rukami. Prírodné materiály ako kameň, drevo, alebo aj koža či tehla. A to všetko doplnené plechovými či sklenenými, a aj praktickými drobnosťami pre radosť. A ešte pár byliniek a kvetov a domov je na svete.
Takéto poklady je ťažko nájsť a úprimne neviem či by som zvládla všetko vyrobiť alebo našla kusy vhodné na úpravu. Zato som ale našla pomocníka na nete, ktorý vám pomôže nielen nájsť veci, ktoré hľadáte ale aj skombinovať a nájsť svoj štýl ak ešte neviete čo presne by ste chceli.
Je to stránka favi.cz alebo na Slovenku favi.sk. Cez ňu som našla tieto krásne vecičky. A keď raz budem mať kuchyňu do ktorej sa mi vojdu, určite si ich (aspoň niektoré z nich) kúpim.
Aký štýl kuchýň sa páči Vám? A čo poviete na tieto moje nájdené poklady?




1 komentár: