Finding my style


Roky sa trápim preplneným šatníkom. (Keďže som človek, ktorý nikdy nič nevyhodí, veď to sa ešte určite využije). Určite to poznáte, plná skriňa a nič na seba. Toto má jediný dôvod, a síce ten, že máme vo svojich veciach chaos. Teraz nemám na mysli chaos ako neporiadok. Pokojne môžete mať uloženú skriňu podľa šablónky, chaos môže byť v jej obsahu. Ako sa hovorí, nič k ničomu. Je veľa krásnych vecí, po ktorých túžime, ale nie všetky sú to pravé orechové pre nás. A občas je ťažké rozpoznať to. A práve na to je dobré mať svoj vlastný štýl.

Nikdy som sa tým veľmi nezaoberala, pretože (ak niekto sleduje tento blog, tak už asi tuší) môj štýl je taká všehochuť. Rada sa mením a rada som každú chvíľku iná. Ale ako som sa viac zaoberala udržateľnou módu a teda aj udržateľným šatníkom, dospela som k záveru, že to jednoducho musím zmeniť. Aspoň si ujasniť čo vlastne sa ku mne hodí a čo nie. Čo ešte som ja a čo je už len prestrojenie, za ktoré sa občas schovávam (nevidím to ako pretvárku, je to skôr niečo ako útočisko ak človek na chvíľku spraví zo seba niečo čo nieje a prostredníctvom oblečenia si tak napríklad dodá sebavedomia, ak mu chýba alebo niečo iné).
Ale k veci. Rozhodla som nájsť svoj štýl a zredukovať si veci ako to len pôjde. Asi nikdy nebudem človek s 10-timi kusmi oblečenia (minimalizmus je krásny a obdivujem ho, ale toto naozaj nie som ja). Nevedela som presne ako na to, ale na moyomi som našla krásny návod ako si s tým poradiť. Nasledovala som návod krok za krokom. Myslím, že som sa k niečomu aj dopracovala, ale musím povedať, že netreba čakať, že sa vám šatník zmení zo dňa na deň. Je to proces, ktorým si postupne človek musí prejsť. (obzvlášť ak je taký komplikovaný ako ja :D)
Tiež som sa s vami v krátkosti chcela podeliť o to, ako na to:

1. NÁJDITE SI ČO SA VÁM PÁČI
Ja som si otvorila Pinterest  a povyberala si fotky, ktoré sa mi páčili. Snažila som sa vybrať také, ktoré by som si vedela aj predstaviť na sebe.
2. VYTRIEĎ TO
Ako som už písala je veľa vecí, ktoré sa mi páčia, ale nie všetko som naozaj ja a podľa toho som si každý obrázok zvážila a niektoré vyradila.
3. POMENUJ TO
Obrázky nie sú všetko a tak som si vytvorila skupinky podobných obrázkov a pripísala k nim rôzne ,,kľúčové slová,,. Slová, ktoré vystihujú to čo mám na danom štýle rada. Či už je to konkrétna časť oblečenia. Napr.: veľké svetre, conversky... Alebo to môže byť pocit, ktorý vo mne tieto veci vyvolávajú.
4. MOODBOARD
Je dobré všetko pohromade vidieť pred sebou. Preto som si tieto obrázky dala dokopy spolu zo spomínanými slovami. Zvýrazniť si tie, ktoré sa často opakujú alebo sú mi najbližšie. Na tomto moodboarde sa krásne ukáže čo je to pravé orechové a čo sa mi hodí k čomu. 
(môj moodboard vám ukážem v ďalšom článku)
5. Z OBRÁZKU DO REALITY
Po tomto už zostáva len jeden bod. A to preniesť všetko na čo som prišla pri obrázkoch do reality a do skutočného šatníka. Nekompromisne vyhádzať všetko čo nezapadá do môjho štýlu a naopak ak už niečo musím kúpiť, tak nech to tam zapadá perfektne. 

Možno tieto moje obrázky stále pôsobia chaoticky a rôznorodo, ale som stotožnená takmer z každým z nich. Okrem toho toto ešte nieje finále. To príde (ako som už písala vyššie) až v ďalšom článku. (tento už aj tak narástol do obrích rozmerov). Tak teda držte palce nech to dotiahnem do úspešného konca. A ja ich budem držať vám, ak ste sa do toho rozhodli pustiť so mnou. 
















all pics from pinterest.com
text by me:

0 komentárov: