Samurai


SK: Tak to vyzerá, že môj prvorodený predsa len bude trochu po mne. Inak hanblivý chlapec má v sebe skrytú istú dávku exhibicionizmu a ja sa vlastne teším, pretože keď sa prejaví, stojí to za to :) A okrem toho ma teší aj jeho krásne hravé kreatívne myslenie :)

No áno som na neho hrdá, koniec koncov ako každá matka na svoje deti :)
Toto je príbeh jednej starej látkovej čelenky, o tom čo sa stane keď sa dostane takáto stará nepotrebná vec do rúk dieťaťa. Tak si tak čítam knihu, menšie dieťa mi spokojne spí svojim poobedným spánkom a za chrbtom sa mi ozve: "Mamiii, neušiješ mi z tohoto takú tú ...hejja hejja "
Ja ako chápavá mama, hneď pochopím, že má na mysli niečo ako samurajskú čelenku a po rýchlom náčrte to mám aj potvrdené. Samozrejme ako skúsený človek si to zjednodším a miesto šite alebo vlastne vyšívania to radšej nechám na fixke na textil. Behom minutky je požiadavka splnená a na drobcovej tvári je vidieť čistá spokojnosť. Pocit na nezaplatenie pre každú mamu. 
Ale príbeh pokračuje. Zo zakríknutého chlapčeka sa razom stáva neohrozený samraj a mne to nedá nezobrať do rúk foťák a fotiť. A tak prichádza jedna grimasa za druhou a ja i on sme konečne raz na jednej vlne.... a sme šťastný :)
S týmto sa jednoducho nedá s vami nepodeliť! Ja ho tak veľmi milujem ♥ ♥ ♥

EN: One day my loved boy come to me and ask me: "Momy, can you make it .... hejja hejja" I understand and made this samurai headband from old fabric headband. He changed himelf from silent boy to actor and showed me a lot of faces and I had to take a pictures. I love him so much ♥ ♥ ♥







idea, model: Mimi
headband, photo, edit by me:

1 komentár:

  1. Tak nebola to indiánska čelenka, ale aspoň s tou čelenkou som sa trafila. :D Inak tvoj malý vyzerá na fotkách úžasne. Fotogenický po mamine. ;)

    OdpovedaťOdstrániť