Hillsong Worship Poprad 2016


SK: Hneď ak osom počula, že Hillsong budú hrať na slovensku, bola som rozhodnutá tam ísť. Akonáhle ma môj drahý ,,pozval,, už som neváhala. Musela som si všetko povybavovať (zohnať lístky, zistiť presné miesto, zabezpečiť odvoz (najskôr sme chceli ísť vlakom, ale potom som sa od kamoša dozvedela o Bla Bla Car-e o ktorom som písala v predchádzajúcom článku a rozhodla som sa to risknúť) a ešte som nesmela zabudnúť kúpiť (za iných okolností masky vyrábame, ale tentoraz nebol čas) deckám masky na karneval, ktorý mali na druhý deň. 

Všetko bolo zo dňa na deň, takže začiatok cesty bol v celku hektický, ale potom počas cesty, ktorá bola mimochodom veľmi príjemná a pekne ubehla, sa to všetko upokojilo a ja som sa naozaj tešila na koncert.
Ten bol podľa očakávaní fantastický (a nielen vďaka skvelej hudbe, ale hlavne vďaka pridanej hodnote, ktorú tieto koncerty majú (kto vie, vie)), aj napriek tomu, že neprišli tí členovia Hillsongu na ktorých sme sa tešili najviac. Všetko som prežívala naplno a bolo to aj počuť... spievala som s plných pľúc a vychutnávala si každý okamih.
Ešte pred koncertom sa mi podarilo si kúpiť krásne tričko a skvelú čiapku (takže dvojnásobná radosť). Potom už nás čakalo len dlhé čakanie na autobus domov (odvoz autom späť sa mi bohužiaľ nepodarilo zohnať). Čakali sme na stanici až pokým ju nezatvorili a čakali sme tam aj potom čo stanicu zatvorili. Bola riadna zima, ale dočkali sme sa a spokojne sme sa doviezli až (takmer) domov. 
Trochu  náročný výlet, ktorý však rozhodne stál za to :)









beanie, leather jacket, bag: secondhand / sweatshirt, leggins: Outfit4yoU  / boots: CCC
Photo by Viktor, on photo Hillsong Worship and me:

0 komentárov: