Wedding with Cocomelody dresses

SK: Asi každá z nás už od detstva plánuje ten svoj najkrajší deň. Ja tiež nie som výnimkou. Moje predstavy o svadobnom dni a hlavne o mojich svadobných šatách (pretože to je samozrejme najdôležitejšie) sa s vekom neustále menili, ale jedno zostávalo. A síce to, že chcem mať výnimočnú svadbu a výnimočné šaty. Som dušou rebel, takže ako čas šiel, mala som stále bláznivejšie predstavy. Teraz to vyzerá, akoby som sa šla vydávať, ale pravda je taká, že ja už svoj výnimočný deň mám za sebou. A dopadol teda celkom inak ako bolo pôvodne v pláne, ale vtedy mi aj tak záležalo len na jedinom (a na tom naozaj podstatnom) - vziať si chlapa, ktorého naozaj milujem!


Každopádne šaty boli vždy dôležitou súčasťou mojich predstáv. Mala som dosť veľký problém nájsť tie pravé šaty, a tak som si navrhla vlastné :D Teraz by som to už mala jednoduchšie. Teraz by som si našla stránku Cocomelody, kde je toľko krásnych šiat, že by som skôr mala problém si vybrať iba jedny :D

 Je to jednoduchšie si vybrať tie správne šaty, ak máš konkrétnu predstavu o svadbe. Vždy je dobré dopredu si určiť, v akom štýle svadbu chceš a podľa toho si vybrať aj šaty. A potom už ide všetko takmer samo. Na stránkach Cocomelody sa dajú šaty jednoducho vybrať podľa štýlu, pretože je tu možnosť v bočnom menu jednoducho si zvoliť štýl a stránka ti automaticky vyhodí vhodné šaty. Ak napríklad snívaš o svadbe na pláži, stačí si v bočnom menu zadať plážové svadobné šaty a môžeš vyberať. Potom nehrozí, že sa trafíš vedľa :)

Ak niekto nemá predstavu (čo sa ľahko môže stať pri toľkých krásnych šatách), odporúčam si pozrieť najnovšie modely z roku 2016. Ak sa niekto chystáte vydávať, tak určite využite aktuálnu výhodnú ponuku (viac na baneroch na konci článku)! 

Ak by som si dnes vyberala šaty, asi by som chcela buď nejaké v štýle 30-tych rokov alebo potom niečo ešte extravagantnejšie (strihané v páse, s obrovskou sukou, vpredu kratšie a vzadu dlhééé, a ešte trebárs z nejakej vzorovanej látky (najnovšie som zaťažená na poťahové látky)). Aj keď už mám svadbu za sebou, neprestalo ma baviť prezerať si svadobné šaty a premýšľať ako by som zorganizovala svoj svadobný deň. Možno by som to mala zužitkovať ako svadobná agentka :D Alebo si to radšej nechám na svoju medenú svadbu (ak sa jej dožijem)!

EN: Every girl plans her dreamy day. Me too. My imagine about my wedding day, and especialy about my wedding dress (because this is most important) has changed with age. But one thing is the same. That I want amazing wedding with amazing dress. I´m rebel in my soul, I have still more crazy ideas. Now it looks like I´m going to get married, but truth is, I´m married now and my wedding day was a little different like I dream about. But I don´t care about it, I want just one thing (the real important), merry a man who I love!

Anyway dress was important for me. I has a big problem found the right one. So I design my own dress :D Now it´s easier. Now I can open Cocomelody webside, where is so many beautiful dresses. I should a problem choose just one :D

It´s easier choose the right dress, if you have specific ideas about wedding. It´s good choose your wedding style. On Cocomelody website you can choose your dress by style. If you want beach wedding, just choose beach wedding dresses in the side bar. It search all suitable dresses, so you can´t choose bad.

If you have no idea, I recommend you check new 2016 wedding dresses and if you are going to get merried, definitely use actual advantageous offer (more on banner at the end of the article)!

If I´d choose wedding dress today, I´d like to something in 30´s style or something more extavagant, (waist cut, with big skirt, in front short, at the back loooong, and maybe from patterned fabrics (upholstery fabrics is my new love)). My wedding was few year back, but I still looking on wedding dresses and thinking about wedding. Should I use it like wedding agent :D Or I can organize my bronze wedding!

Amazing rafined dress!
This is my favourite!
The first seems like my wedding dres :)

Beautifull big skirt!
Like princess!
My wedding photos :)



0 komentárov: