Vianočné darčeky od OUTFIT4YOU

SK: V maratóne Vianočných článkov pokračujem veselo ďalej. Po stromčekoch a dekoráciách by som Vám chcela ponúknuť trošku inšpirácie na darčeky. 

Nedávno sme boli s Charliem fotiť pre e-shop OUTFIT4YOU. mala som možnosť na vlastnej koži si vyskúšať kopu krásnych a neuveriteľne pohodlných vecí. Musím povedať, že som nevedela čo sa mi viac páči. Jedna krásna vec za druhou. A tak ma napadlo, že by sa možno niečo z toho mohlo hodiť aj Vám, napríklad ako vianočný darček.  Všetky z týchto vecí (vybrala som tie čo ma najviac oslovili, ale ešte Vám určite ukážem aj viac) a ešte oveľa viac si môžete kúpiť zatiaľ cez ich facebook (na webe sa ešte pracuje, ale bude spustený čoskoro). 
V ďalšom článku Vám ukážem zasa nápady na diy darčeky a tiež darčeky pre mamičky, oteckov, detičky a našich chlapov :)
PS: Zapáčilo sa niečo aj Vám?

EN: I continue writing Christmas Articles. After Christmas trees and decorations I want show you some clothing suitable as a gift. 
This things are from e-shop OUTFIT4YOU. I and Charlie do some photos for them. I have chance to try many amazing things and these are some of those witch I liked. All stuff you can buy on facebook page (web will be so soon).
In another article I write you about diy gifts.
Like you something? 






Ďakujem krásne e-shopu OUTFIT4YOU !

Photo by Charlie (Martin Tomečko), styling, model & muah by me:

0 komentárov: