Vianočná súťaž s OUTFIT4YOU: žrebovanie!


V spolupráci s OUTFIT4YOU som pre vás pripravila Vianočnú súťaž o 3 ceny v celkovej hodnote 100 EUR. Zapojilo sa Vás naozaj dosť, ale víťazi môžu byť len traja.
Všetkých, ktorý sa zapojili a splnili podmienky som si napísala na papieriky a potom som žrebovala troch šťastných. Chcela by som sa veľmi poďakovať Outfit4you, že túto súťaž umožnili a venovali tieto krásne ceny.
A už nebudem zdržiavať, ako to prebiehalo si pozrite sami:


Ak by to niekto nepostrehol toto sú výhercovia:

3. Cena (klobúk od Outfit4you podľa vlastného výberu v hodnote 20 EUR):
lilajka@centrum.sk
Júlia Kolocsics

2. Cena (vesta od Outfit4you v hodnote 30 EUR)
katarina.durcekova@gmail.com
Katarína Ďurčeková

1. Cena (čokoľvek od Outfit4you v hodnote 50 EUR)
orbitko@centrum.sk
Patrick Mk

Blahoželám a verím, že vás darčeky potešia :)

1 komentár:

  1. Super súťaž a ja som ju nestihla, škoda. :-( Ale blahoželám výhercom, majú pekný darček k Vianociam. Prajem príjemné sviatky. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť