Village girl & easy food




EN: Hello, I'm back. Finally. Being without the internet is really bad.
Now I'm trying to start up a couple of larger projects, so I apologize in advance for less activity, but I hope it will be worth it :)
Thus, while only one outfit ala village girl and simple, but amazingly delicious food that can handle any :) (I think it goes without instructions: D)

SK: Ahojte, som späť. Konečne. Byť bez internetu je vážne zlé. 
Momentálne sa snažím rozbehnúť pár väčších projektov, takže sa dopredu ospravedlňujem za menšiu aktivitu, ale dúfam, že to bude stáť za to  :)
Zatiaľ teda len jeden outfit ala dedinské dievča a jednoduché, ale úžasne chutné jedlo, ktoré zvládne každý :) (myslím, že návod ani netreba :D)



In outfit: top, skirt: 2nd hand / shoes: F&F
Outfit photo by Viktor, styling, food photo by me:

10 komentárov:

  1. Love your outfit :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta koláž je super nápad! Moc ti to sluší....To jídlo mi připomíná Bageterii Boulevard :3

    www.mysocialshake.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The lipstick colour is stunning.great look dear
    Keep intouch
    Cheers

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta dlouhá sukně je naprostá pecka! :) Také jsem si jednu musela pořídit, mám ji z www.answear.cz nejradši bych ji nosila pořád :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lovely outfit. :)

    catscraftsncritters.blogspot.ca

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné foto, vesnické děvče ti sluší :). Jídlo nic pro mě, ale vypadá skvěle, jen já jsem rozmazlená a jím jen deset věcí z tisíce :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť