City walk


I walk through the city and look at the magnificent churches. How proudly climb into the sky. A silent envy them their room and decent beauty.
__________

Kráčam mestom a hľadím na nádheru kostolov. Ako sa hrdo šplhajú do neba. A ticho im závidím ich pokoj a dôstojnú  krásu.

Maxi length became my favorite. And I intend to obtain a more long skirts and dresses. No matter how hot it´s outside. There are also thinner material, so that maxi length can be worn all the time. And I feel great in it. Sometimes like a princess: D
__________


Maxi dĺžka sa stala mojou obľúbenou. A hodlám si zadovážiť viac dlhých sukní a šatov. Nezáleží na tom ako teplo je vonku. Existujú predsa aj tenšie materiály, takže maxi dĺžka sa dá nosiť stále. A ja sa v nej cítim skvele. Občas ako princezná :D





headband: Kudzo / vest: H&M / skirt:2nd hand / bag: gift

Photo by Viktor, styling by me:

3 komentáre:

  1. Love your outfit :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne zavidiet kostolom ten ich pokoj,, krásna sukne sa daju všeliako skombinovat a toto sa mi velmi pači,, môžem vedieť prečo si sa dala ostrihat? ale aj kratke ti velmi pristanu ako všetko:)) ja som nemala take dlhe ani z daleka a už zo dva roky sa trapia kym narastu:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Very beautiful! I love the long skirt, what a wonderful silhouette!

    http://bellapummarola.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť