Skirt


I once again was second hand. And there I discovered this great skirt. It has wonderful colors. Just caught me at first sight and went home with me. Certainly could be dress more elegant, but for this time I opted for something more casually :)

Zasa som raz bola pozrieť v sekáči. A objavila som tam túto super sukňu. Má nádherné farby.  Skrátka ma upútala na prvý pohľad a išla so mnou domov. Určite by sa dala obliecť aj elegantnejšie, ale pre tento raz som sa rozhodla pre niečo ležérnejšie :)


ps: What do you think about blue eye shadow?
ps: A čo si myslíte o modrých očných tieňoch? 




cap, skirt, vest: 2nd hand / tee, cardigan: ??? / boots: Gregor

Photo by Viktor,
styling by me:

8 komentárov:

  1. Sluší ti to:))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Beautiful skirt dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak takéto topánky si neviem na sebe predstaviť a tebe to pristane. Modré očné tiene sú pekné, len je problém nájsť ten správný odtieň. Maj sa pekne.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Loved the way u styled those shoes with the skirt!
    Stay in Touch

    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasna fakt velmi ja asi v sekačoch moc neviem hladat alebo som leniva na hladanie nikdy tam nič nenajdem:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie botyy, skvele kontrastujú s celým outfitom! ;)

    OdpovedaťOdstrániť