Fashion Marš 2014


May 1, held in Bratislava Fashion March! and I couldn´t let it run away :)
1. Mája sa v Bratislave konal Fashion Marš! a ja som si to nemohla nechať utiecť :)


Fashion march! is a unique march Slovakia fashion through the streets of Bratislava, which is May 1 became the performing longest pier.
Fashion march! was attended by designers and brands:
Dana Kleinert, Andrea Pojezdálová, Puojd, ​​Smugllers, Lenka Sršňová, Zlatica Hujbertová, Hogo Fogo, Buffet Clothing.
Their presence March promote with their presence stars Zdenka Predná, Juraj Podmanický, Tamara Heribanová, Miriam Šmahel-Kalisová, Kristína Svarinská, Veronika Ostrihoňová, Kristína Tothová a Karolína Chomisteková.
(source: https://www.facebook.com/events/247247918811990/?ref=ts&fref=ts)

Fashion marš! je jedinečný pochod slovenskej módy ulicami Bratislavy, ktorá sa 1.mája stala najdlhším predvádzacím mólom. 
Fashion marš! sa zúčastnili dizajnéri a značky:
Dana Kleinert, Andrea Pojezdálová, Puojd, Smugllers, Lenka Sršňová, Zlatica Hujbertová, Hogo Fogo, Buffet Clothing.
Svojou prítomnosťou pochod podporili osobnosti Zdenka Predná, Juraj Podmanický, Tamara Heribanová, Miriam Šmahel-Kalisová, Kristína Svarinská, Veronika Ostrihoňová, Kristína Tothová a Karolína Chomisteková.
(zdroj: https://www.facebook.com/events/247247918811990/?ref=ts&fref=ts)


On the Fashion march! I was look first time, but certainly not the last. It's a great idea to promote Slovak fashion scene and get fashion among the people, to show them that this can be otherwise: D 
My way to March wasn´t pretty easy, minor problems when traveling I made ​​up view on the beautiful designer pieces :) Everything I've looked around well, during marching, made ​​photos and I went home pleased. It's a pity that I could no longer refrain from the Slovak Fashion Dress Code Party, certainly there was great!

Na Fashion marš! som bola pozrieť prvýkrát, ale rozhodne nie posledný. Je to super nápad ako podporiť Slovenskú módnu scénu a dostať módu medzi ľudí, ukázať im, že sa to dá aj inak :D
Moja cesta na Marš nebola celkom ľahká, drobné problémy pri cestovaní mi ale vynahradil pohľad na krásne dizajnérske kúsky :) Všetko som si počas mašírovania dobre poobzerala, pofotila a spokojná som išla domov. Škoda len, že som sa už nemohla zdržať na Slovak Fashion Dress Code party, určite to tam bolo super!


So these are some pictures. I'm not photographer (and really don´t know yet), so sorry for the quality! 
Otherwise, before I forget, the whole Mars! musically accompanied by great Funny Fellows!

Tak toto sú nejaké fotky. Nie som fotograf (a veľmi mi to zatiaľ nejde), takže sorry za kvalitu!
Inak aby som nezabudla, celý Marš hudobne skvele sprevádzali Funny Fellows!








My look: short: Mustang, secondhand, DIY / camo jacket, necklace: Foxy Green 

5 komentárov:

  1. Wow! That is some very interesting clothes people are wearing! Especially those little white ...hats?
    I think the quality of your pictures is just great!

    Would you like to follow each other here on GFC? Do let me know on my blog :)

    Lucy Hart <3
    http://beautywithlucy.blogspot.dk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pretty post, some very amazing outfits!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky o tom som este nejak nepocula super tip kde na buduci rok ist :) a pozri aj na nasu give away :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zaujimave som nevedela že niečo take v BA byva,, ale tie s tymi ruškami kdesi ukazovali v TV si pamatam ale očo sa jednalo som sa už moc nezaujmala vtedy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow~! Love the outfits in white and the girls are all so gorgeous!

    Great post!

    xx
    Giana.LDS
    www.ledesociale.com

    OdpovedaťOdstrániť