Big outfit post or some old outfits from my old blog

Before I start to churn out a lot of my daily outfits, I would like to show you some older. To help you formed idea about me. Even if I change my outfits too, yet it was me.
I will start with the oldest ones from my very first fashion blog (the total Oldest can be found on www.netibutka.blog.cz), which, although it still exists, but it works only as an archive.:

Skôr než na vás začnem chŕliť kopu svojich denných outfitov, rada by som vám ukázala nejaké staršie. Aby ste si o mne utvorili predstavu. Aj keď sa mením a so mnou aj moje outfity, predsa som to len bola ja. Začnem tými najstaršími z môjho vôbec prvého fashion blogu (tie celkom najstaršie nájdete na www.netibutka.blog.cz) , ktorý síce stále existuje, ale funguje už len ako archív.:









I was blonde: D Which of these outfits do you like? (if you are anything like :)) 
Bola som blondína :D Ktorý z týchto outfitou sa vám páči? (ak sa vám vôbec niečo páči :))


0 komentárov: